пʼятницю, 16 жовтня 2009 р.

Ціль соціальної мережі "Run Deal"


Данна соціальна мережа планується не як лише мережа, точніше - не як класична мережа. Головна ціль усього проекту – це зібрати в одному місці максимальну кількість ефективних людей. Тобто тих людей, які щось роблять, вміють це робити, хочуть робити та мають активну життєву позицію, загалом. А також, таких людей, які б хотіли приєднатися до цього гурту.

Яким чином планується досягти поставленої мети? Запропонувати вищезгаданим групам людей, щось таке, що б їм було б однозначно корисно, цікаво та вигідно. Було вирішено створити такий собі універсальний бізнес-інструмент який би можна було ефективно, та зручно використовувати в найрізноманітніших цілях.
Таким інструментом, власне, має бути сам акаунт користувача. В ньому прописуються основні напрямки діяльності, вихідна продукція, послуги, чи сировина та ін, також те, що може бути потрібно власнику акаунта. Плюс додатково інтереси та інше.
Саме по цих напрямках – надаватиметься зручна інформація про наявність того чи іншого потрібного ресурсу користувачеві. Також можливість налаштування результатів виведення необхідної інформації: по ціні, території, популярності та ін.
Паралельно, іде наповнення соціальної мережі споживачами: мережа позиціонується як місце – де можна вибрати між найбільшою кількістю пропозицій.

Таким чином (там ще буде декілька моментів для залучення та зацікавлення потрібних людей), ми збираємо, практично, самих ефективних людей України в одному місці. 
Крім того, що кожен з них має певний збут своїх товарів, послуг, тощо..., та має можливість покупки необхідних для своєї життєдіяльності чи функціонування підприємства товарів – кожен з учасників мережі є тісно переплетений з багатьма іншими учасниками. В результаті відбувається певна самоорганізація та ініціація нових проектів, та втілення багатьох нереалізованих до цього часу ідей. 
Адміністрація мережі регулярно провокує такі спалахи самоініціації різними конкурсами, ідеями, пропозиціями та іншими доступними та дієвими методами.. 
Кінцева ціль мережі – максимально ефективно налагодити будь-яку підприємницьку діяльність в Україні та Росії Дати їй належну підтримку та задати правильного напрямку. Обєднати ефективних людей, та таких, які хочуть такими стати - в одному місці. Дати можливість їм легко обмінюватися інформацію. Оганізувати взаємовигідні умови співпраці між ними.  
Пропагувати лише правильну діяльність. Добто таку, яка не використовує надмірну кількість ресурсів та не виснажує їх, лише з однією ціллю – отримати максимальний прибуток.
Створення каналу для передавання необхідної інформацію ефективним людям. Та за допомогою цього каналу – налаштовувати учасників в єдиному, правильному напрямку.

Створення позитивного іміджу компанії та країни в цілому.
В кінці кінців – спробувати створити на основі, та за допомогою данних ресурсів державу, яка б повністю забезпечувала себе усим необхідним, самої високої якості. Позиціонувати Україну, наш народ та українську продукцію як елітну, та таку якою має користуватися кожен поважаючий себе житель планети. 


Немає коментарів:

Дописати коментар